Tato stránka má omezenou podporu pro váš prohlížeč. Doporučujeme přejít na Edge, Chrome, Safari nebo Firefox.

Dnes objednáte, zítra odesíláme

Doprava zdarma po celé ČR

Košík 0

Žádné další produkty nejsou k dispozici k nákupu

Produkty
Spárovat s.
Je to dárek?
Celkem Zdarma
Doprava, daně a slevové kódy se vypočítají při pokladně.

Váš košík je prázdný

Často kladené otázky

Objednávky a platby

Jaké platební metody přijímáte?

Přijímáme karty Visa, Mastercard, American Express, Apple Pay, Google Pay a další hlavní platební metody při pokladně.

Mohu svou objednávku po jejím odeslání upravit nebo zrušit?

Jakmile je objednávka zadána, začneme ji ihned zpracovávat. Pokud potřebujete provést změny, kontaktujte nás prosím co nejdříve. I když nemůžeme zaručit úpravy, uděláme vše pro to, abychom vám pomohli.

Nabízíte slevové kódy nebo akce?

Ano! Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a získejte exkluzivní slevy a akce.

Proč byla moje platba zamítnuta?

K selhání platby může dojít z důvodu nesprávných údajů, nedostatku finančních prostředků nebo bezpečnostních nastavení. Zkuste použít jinou platební metodu nebo kontaktujte svou banku pro pomoc.

Jsou mé platební údaje v bezpečí?

Ano, všechny platby jsou zpracovávány prostřednictvím šifrovaných a zabezpečených platforem. Vaše platební údaje neukládáme.

Mohu zadat objednávku bez vytvoření účtu?

Ano, můžete dokončit nákup jako host. Vytvoření účtu vám však umožní rychlejší pokladnu a přístup k historii objednávek.

Doprava

Nabízíte dopravu zdarma?

Ano, vždy nabízíme dopravu zdarma – není vyžadována žádná minimální hodnota objednávky.

Do kterých zemí zasíláte?

V současné době zasíláme do České republiky. Pracujeme na rozšíření do dalších zemí – sledujte nás!

Jak dlouho trvá doručení?

Česko: 4 až 9 pracovních dnů (doprava zdarma).

Kterého kurýra používáte?

Pro naše doručení používáme spolehlivé kurýrní služby, jako jsou DHL a FedEx.

Mohu po zadání objednávky změnit doručovací adresu?

Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, můžeme adresu pravděpodobně upravit. Kontaktujte nás co nejdříve.

Kdy bude moje objednávka odeslána?

Objednávky jsou obvykle vyřízeny do jednoho pracovního dne. Jakmile bude váš balíček na cestě, obdržíte e-mail.

Mohu sledovat svou objednávku?

Ano! Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte e-mailem sledovací číslo, abyste mohli svůj balíček sledovat.

Vrácení a výměny

Jaká jsou vaše pravidla pro vrácení zboží?

Nabízíme 30denní lhůtu pro vrácení zboží. Pokud nejste spokojeni se svým nákupem, můžete jej vrátit do 30 dnů od obdržení objednávky.

Jak zahájím vrácení zboží?

Stačí kontaktovat naši zákaznickou podporu s číslem objednávky a položkami, které chcete vrátit. Provedeme vás jednotlivými kroky.

Mohu vyměnit zboží za jinou velikost nebo barvu?

Ano, výměny jsou možné, pokud je zboží skladem. Kontaktujte nás pro ověření dostupnosti a domluvení výměny.

Musím platit za zpáteční dopravu?

Náklady na zpáteční dopravu nejsou hrazeny z naší strany, pokud zboží nebylo vadné nebo nesprávné.

Jak dlouho trvá zpracování vrácení zboží?

Jakmile obdržíme vaše vrácené zboží, obvykle trvá 10 pracovních dnů, než zpracujeme vaši refundaci nebo výměnu.

Co když jsem obdržel(a) poškozené nebo nesprávné zboží?

Prosím, kontaktujte nás okamžitě a přiložte fotografie. Postaráme se o rychlé vyřešení.

Jak obdržím svou refundaci?

Refundace je provedena na původní platební metodu, kterou jste použili při pokladně.

Mohu vrátit nošené nebo vyprané zboží?

Ne, vrácení je možné pouze v případě, že zboží nebylo nošeno ani prané a je v původním stavu s připevněnými visačkami.